linndaa89

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av linda johansson - 9 juni 2011 22:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 9 juni 2011 21:13

mamma har varit i Ullared idag haha :P hade varit jätte kul att följa med men jag har sagt att jag ska upp där när jag har hittat ett eget för det är så mycket "små" saker man behöver då och då är det jätte bra att åka dit hehe :P så jag sparar pengar till det ist ;) men lite köpte mamma till mig som jag ville ha :-) en ny sterio till bilen XD så nu behöver man inte bara lyssna på radio hehe XD

 

 

Av linda johansson - 9 juni 2011 10:19

min kära mamma fyller år på tisdag :) vet precis vad jag ska ge henne och ser så fram emot hur hon kommer reagera ;-) avslöjar inget försen jag gett henna den :P har städat här i lägenheten, ej klar ännu :/ men tycker jag förkäna att ta det lite lugnt hehe :P

jobbar i helgen så kommer åka till pappa imorgon, ska även jobba morgon på måndag också för den andra tjejen behövde vara ledig. sen så ska jag ÄNTLIGEN klippa och färga mitt hår på tisdag!!! :D var evigheter sedan! och så får man ju göra sig lite fin inför bröllopet. tänk nästa lördag händer det. dom släppte bomben för snart 1 år sedan till dom närmaste och nu händer det :-)

idag ska jag ta bilen :-)) älskar när jag bestämmer mig för det när jag egentligen inte ska ta den haha!! XD men ska fixa lite till mamma också så... :P

 

jag vet att det är mycket låsta inlägg nu. det är så mycket som bara snurrar runt i mitt huvud nu som jag känner att jag måste få ut på något sätt och det ända är att skriva om det. vill inte prata med någon om det, vill inte tynga någon med mina problem. så det här är det ända jag kan göra och kommer fortsätta att göra det.

 

nu ska jag fortsätta städa sen är det dax att åka..

Ha det bra. kram

Ovido - Quiz & Flashcards