linndaa89

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av linda johansson - 13 juni 2011 20:15

igår gick ett järnrör sönder till mjölkledningen så all mjölk i behållaren bara spruta ut! idag gick strömmen av någon konstig anledning som vi inte har en aning om vad :/ vad kommer hända här näst???

 

imorgon fyller mamma år :-) men vi kommer inte ses imorgon :-(

jag ska klippa mig på förmiddagen imorgon och sedan jobb på eftermiddagen. och mamma ska iväg någonstanns på kvällen och kommer hem mitt i natten typ :( så vi får fira henne lite på onsdag morgon ist :-)

 

har funderat en hel del på en sak också.

för er som inte vet det så älskar jag att ta en massa kort. jag är medlem på bilddagboken här på nätet för det är kul att ladda upp sina egna bilder, men fram för allt att se alla andras bilder :-)

det finns så många där som är så sjukt duktiga på att ta kort och det är jätte kul att se dom :-)

men det jag blir så ledsen över och frustrerad över är att jag fattar inte hur dom bär sig åt för att lyckas så bra!!!!

jag vill också kunna ta så bra kort!

alla pratar om slutar tid och bländare. det har jag hört förut. men jag förstår mig inte på det :(

jag vill så gärna lära mig mer, gå någon kurs eller vad som helst, men har ju inte tid med det :(

en dag ska jag lära mig mer :)

 

ha det bra

Kram Linda

Av linda johansson - 13 juni 2011 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards