linndaa89

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

hänt massor idag

Av linda johansson - 24 november 2010 17:39

idag har det hänt massor. vakna i morse av mitt alarm och var jätte trött :/  kunde inte somna igår, vet inte varför. jaja...   men ännu värre var att när jag kolla ut genom fönstret var att det hade snöat hela natten och det var fullt med snö!!!!!!!!!!!!!!   trodde verkligen inte att det skulle komma nu. trodde det skulle vara där i småland och uppåt. okej småland är inte långt ifrån skåne, men ändå   jaja, får hoppas det försvinner snart   

 

åkte till min sjukgymnast. berätta lite vad som hänt sedan sist jag var där, bl.a att jag hade fått lite ont på ett ställe i nacken. men hon stodde det bara var spänningar så är inte så farligt    skönt när hon sa det   

sen när vi var klara sa hon att hon tyckte inte att jag kulle komma till henne mer. hon tycker att det gått så bra nu att jag behöver träna själv nu bara.

på ett sätt känns det bra eftersom hon tycker det gått så bra    men jag har ju gått så mycket och så länge hos henne, och hon har ju verkligen hjälpt mig med så mycket! och så slutar det bara så här. känns lite    men men....

 

sen när jag skulle åka hem så var tåget 10 minuter för senat. trodde det var vädret som gjorde det men det visade sig att alla montorer inte fungerade, så det gick väldigt sakta   

jag hade tur att jag inte hade brottom, men det var det vissa som hade. 20 minuter försenat var den. hoppas det inte ställde till för mycket problem för vissa.

 

sen i eftermiddags var det ju dax för min intervju   

var inte så närrvös. dom ringde ju mig för dom tyckte jag verka intressant så kändes skönt   

det kändes bra. hon jag snacka med var jätte snäll och påminde om mig haha!!   

hon sa att hon skulle snacka med sin chef om alla som kommit idag och ringa imorgon om jag gick vidare. i så fall ville dom att jag skulle komma tillbaka på fredag igen på ännu en intervju.

 

men för 1 halv timme sedan ringde hon och sa att dom ville att jag skulle komma tillbaka på fredag   

jag kommer träffa hennes chef, så ska vi snacka mer om jobbet, mer exakt vad det är dom gör osv.   

känns jätte kul!   

 

Ha det underbart!

Kramar Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda johansson - 30 oktober 2013 17:22


Jag baka en del till min födelsedagsfest för ett tag sedan och la upp en bild på en bakelse som en kompis tyckte verka jätte god och ville ha receptet till det så kommer här nu :) Man behöver 50 gram margarin, rumstempererat Knappt 1,5 dl mörkt ...

Av linda johansson - 28 oktober 2013 18:09


Hände en sak i morse. Jag ringde till veterinären i morse för det var dax för katterna att bli vaccinera igen. Fick tid på förmiddagen, men att fånga sköldpaddan var inte enkelt! Hon tycker inte om att bli buren, har hon aldrig gjort, så sluta med a...

Av linda johansson - 21 september 2013 21:57

För nästan 2 veckor sedan mådde jag verkligen skit! Förra veckan bröt jag ihop för minsta lilla sak. För stora saker bröt jag ihop totalt så jag inte kunde stå upp, bara låg ner och grät oavbrutet hur länge som helst. Sov dåligt. Grät mig till söms. ...

Av linda johansson - 12 september 2013 06:37

Har inte sovit många timmar i natt. Orkar inte försöka mer heller. Tankarna bara far och flänger. Jag vet att jag gör rätt, att det inte finns något annat alternativ.Men ändå är det så sjukt jobbigt!! Bryter ihop för minsta lilla problem på jobb, e...

Av linda johansson - 8 augusti 2013 06:48

Kom inte på en bättre rubrik :P jaja :) Jag har haft semester och även min chef och nu är vi igång för fullt med att tröska ;) alltid något att göra, men bättre det än att inte ha något alls att göra :) Jag har funderat en hel del på min fotogra...

Ovido - Quiz & Flashcards