linndaa89

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

ledsen

Av linda johansson - 27 juni 2011 10:18

hade fått en komentar nu om att en person saknar att läsa min blogg. jag vet att jag blivit jätte dålig på detta nu sedan förra veckan, och är ledsen för det. det har hänt en sak som gjort mig så sjukt arg och ledsen att jag knappt kan fatta att det hände. därför har det blivit en massa låsta inlägg och har även bytt lösen för vill att ingen ska få veta vad det är jag skriver, jag vet att det inte är alls snälla saker jag skriver men det är precis så jag känner!

det som hänt nu har påverkat hela mitt liv och har ingen aning hur det kommer bli i livet pga detta. jag vet vad jag vill nu, men det ska inte behöva vara så här egentligen. men nu är det så här och får göra det bästa av det. ska försöka bättra på mig med att skriva vad det är som händer lite om dagarna.

 

förra veckan hade den andra tjejen lite semester. hon tog semester onsdag-fredag, sen var hon ledig helgen också. så det blev ju jag som fick ta hennes pass dom dagarna.

det är egentligen inte många timmar jag jobba. mellan 8-9 timmar, normalt egentligen. men är man bara van vid att jobba 4-4,5 timme om dagen så blir det här lite jobbigt. man börjar ju tidigt på morgon, ledig några timmar sen på nästa pass igen. vist man kan sova efter morgonpasset men då är det så svårt att somna på kvällen :/

 

min dator gick sönder också i torsdags. fatta inte vad som hände. den fungera på onsdagen sen på torsdagen starta den men bilden var helt svart! fick ingen bild! :/ tokig blev jag! har ju en massa bilder på min data som jag inte fått brännt till cd skivor än :/

pröva starta upp den ett par gånger dom andra dagarna utan att lyckas.

när jag kom till mamma igår igen så sa jag att jag ska göra ett försök igen med att starta upp den och då lyckades jag!!! så konstigt! satte mig och börja bränna bilder med en gång! ;) blev 10 skivor sen hade jag inte fler :/ men blev några 1000 bilder där :D höll på till halv 1 i natt haha :P ska fixa fler ikväll ;)

 

jag älskar att ta kort! älskar min kamera så mycket! det är en del av mig! och jag har funderat en hel del i förra veckan efter det tråkiga som hänt och kommit fram till vissa saker, men som jag håller för mig själv än så länge.

men korten jag tagit är en del av mig. jag kan kolla på dom och se hur mycket jag utveklats genom åren och självklart är det fina minnen som man kan göra så mycket numera också!

Frida och Anders fick en canvans tavla av mig i bröllops present på ett kort som jag tagit på dom och finns så mycket mycket mer att göra med ett litet kort!

 

kan berätta att mycket kommer att hända i mitt liv tack vare min kamera ;)

 

snart göra vid sig och åka till jobb :)

Ha det bra!

Kram Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda johansson - 30 oktober 2013 17:22


Jag baka en del till min födelsedagsfest för ett tag sedan och la upp en bild på en bakelse som en kompis tyckte verka jätte god och ville ha receptet till det så kommer här nu :) Man behöver 50 gram margarin, rumstempererat Knappt 1,5 dl mörkt ...

Av linda johansson - 28 oktober 2013 18:09


Hände en sak i morse. Jag ringde till veterinären i morse för det var dax för katterna att bli vaccinera igen. Fick tid på förmiddagen, men att fånga sköldpaddan var inte enkelt! Hon tycker inte om att bli buren, har hon aldrig gjort, så sluta med a...

Av linda johansson - 21 september 2013 21:57

För nästan 2 veckor sedan mådde jag verkligen skit! Förra veckan bröt jag ihop för minsta lilla sak. För stora saker bröt jag ihop totalt så jag inte kunde stå upp, bara låg ner och grät oavbrutet hur länge som helst. Sov dåligt. Grät mig till söms. ...

Av linda johansson - 12 september 2013 06:37

Har inte sovit många timmar i natt. Orkar inte försöka mer heller. Tankarna bara far och flänger. Jag vet att jag gör rätt, att det inte finns något annat alternativ.Men ändå är det så sjukt jobbigt!! Bryter ihop för minsta lilla problem på jobb, e...

Av linda johansson - 8 augusti 2013 06:48

Kom inte på en bättre rubrik :P jaja :) Jag har haft semester och även min chef och nu är vi igång för fullt med att tröska ;) alltid något att göra, men bättre det än att inte ha något alls att göra :) Jag har funderat en hel del på min fotogra...

Ovido - Quiz & Flashcards