linndaa89

Alla inlägg under november 2010

Av linda johansson - 21 november 2010 20:55

har suttit och läst lite precis, och efter ha suttit ett tag börjar det kännas mer i min nacke, och börjar fundera. det är dagar det går längre tid än andra dagar jag antingen tränar, använder värmedyna eller badar, och då får jag mer ont främst i nacken. när jag får mer ont brukar jag ta tag i mina axlar och drar dom framåt så det knäcker i nacke, axlar och lite i ryggen, och det gör verkligen stor skillnad!   

men så när jag inte tränat, använt värmedyna eller badat kan jag göra det hur mycket som helst utan att det knäcker och då har jag jätte ont ist.

det låter jätte illa när jag knäcker ja jag vet, men det hjälper mig. har berättat detta för min sjukgymnast och det är lite skrämmande att det måste knäcka så för att jag ska känna mig bättre, men det är ett av mina sätt till att bli bra någon gång.

jag behöver inte ha specella tider för att träna, utan gör det när jag vill eller behöver det. gör jag något när jag känner att jag verkligen behöver göra det så gör jag så klart det.

det går framåt, väldigt sakta men det går åtminstone inte bakåt och det är huvudsaken. jag vet att det kommer ta jätte lång tid för mig att bli helt bra. men jag har alla förutsättningarna till att bli bra och det är jag så klart över lycklig för   

ja det kan vara ett helvete ibland och man känner inte för något! men jag försöker tänka possitivt och så har jag alla mina underbara vänner som finns här för mig      och det är jag över lycklig för     

Ha det bra   

Kramar Linda

Av linda johansson - 21 november 2010 17:43

idag har jag tagit det lugnt mest. åkte till burlöv center ett litet tag bara för att kolla lite, bla på julklappar, vet redan det mesta till alla, men inte till alla. var skönt att bara gå där   

hitta en jätte skön och fin jacka på stadium   ja jag vet att jag har jackor    men denna var perfekt!    haha det har man ju aldrig hört förr!    men den verkar jätte bra och jätte skön och inte specellt dyr heller haha!!    men som det ser ut nu så kan jag glömma den med en gång    men man kan ju alltid hoppas jultomten kommer med den på julafton haha!!! XD

 

har även tränat, sett på film och badat   

Ha det bra   

Kram Linda

Av linda johansson - 20 november 2010 23:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 20 november 2010 19:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:/

Av linda johansson - 20 november 2010 16:23

bestämmde mig för att åka till bunkeflostrand för har hört det skulle vara fint där så skulle varit mysigt att gå där och ta lite kort   

men det blev inte alls vad jag tänkt mig   där var inte mycket att gå vid havet, korten blev dåliga för vädret, kallt, inte mycket som blev bra där   

när jag kom hem bytte jag om till mjukisbyxor, gjorde nypnsoppa och satte mig i soffan med en filt över mig sen dröjde det inte så lång tid innan man fått upp värmen igen   

 

blir till att ta det lugnt träna nacken lite, att bära på den kameran känns verkligen i nacken  det är nackdelen med den    men är ändå nöjd med den     

Av linda johansson - 20 november 2010 10:42

idag sov jag väldigt mycke längre än vad jag brukar. men skönt var det   det är inte sol ute idag men verkar ändå skönt så ville ut någonstans och ta med mig kameran    har velat åka till kullaberg jätte länge och ta kort där så har funderat på det. men det är nästan 10 mil dit   och känner inte för att köra så mycket    och skulle jag ta tåg och buss dit skulle jag vara framme halv 3 i eftermiddag och då hinner man inte gå något innan det blir mörkt   så får bli en annan dag.

vet inte vad som kommer hända idag    men vill verkligen ut med kameran   är så roligt   

 

Ha det bra   

Kramar Linda

Av linda johansson - 19 november 2010 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 19 november 2010 18:59

dagen börja ju underbart! eller inte! det första man ser när man stigit upp är att det snöar!!!!!   vilket jävla mög!!! snö är bland det värsta jag vet!!!! det finns absolut ingen fördel med det över huvud taget!!!

ja jag vet att snö måste komma ibland, vi kan ju tyvärr inte slippa det    men det kan väll försvinna men en gång haha!!   

 

jaja, åkte hem till pappa idag för att lämna mina sommardäck för vi får inte plats med dom här någon stanns. plocka även lite kastanjer till Dénice haha!!   vet inte vad hon ska ha dom till men hon vill ha några åtminstone   

tog med mig några cdskivor så jag kan lyssna i bilen   

det tog mig 7 evigheter innan jag kom på var jag kunde sätta i cd:n i sen spelaren!!! blev skogs tokig!!

men när jag kom på det bara as garvade jag hahahahah!!!!! XD jätte bra gömställe haha!! XD

men älsakar verkligen min bil!   

jätte glad jag köpte den   

hoppas verkligen att den går igenom bestiktningen på tisdag   

 

sen körde jag till maxi i toftanäs för att köpa något att äta, orka verkligen inte ställa mig och laga mat idag :/ så det blev grillad revben med macka   var verkligen jätte gott!   var jätte länge sedan jag åt det. ville ha pizza för jag vet inte hur många månader sedan det var jag åt det, men är så trist att äta det sjäv :/ förstår inte det haha! det är ju mat det också haha!! jaja....   

åkte till Ö&B också för att köpa multivitamin    jätte gott   

sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, tränat lite    och ser på idol nu   

har även duckit upp en hel flaska cider    haha!! jätte gott   

 

nä nu kommer jag inte på mer   

 

Ha det gutt!   

Kramar Linda

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards