linndaa89

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av linda johansson - 4 maj 2011 07:32

vissa har kanske märkt att jag har en massa låsta inlägg. mitt liv nu är helt ur ballans och jag mår skit rent ut sagt. därför skriver jag här för att få ut allt på något sätt för vill en del av det här för mig själv.

jag ska försöka skriva inlägg som ni också kan läsa men för er som undrar varför där är så många som är låsta.

 

vet inte vad jag vill göra med mitt liv just nu...

 

igår hade vi provmjölkning på jobb. gick väll bra tyckte jag. min chef var inte med för han hann inte med det så vår praktikant fick vara med ist. det är ju inte lätt första gången tar ju lite tid innan man kommer in i det men han var ändå duktig tyckte jag. tågen gick bra. chockad var jag så var hemma lite över 20.00 mamma hade börjat med maten så jag fick avsluta den ;-) var typ att lägga i spagetti i det kokande vattnet och ta tiden på det och hälla ut vattnet när det var klart haha ;-)

 

sov jätte dåligt i natt, vilket inte är så konstigt kanske...

alla tankar bara far och flänger och jag har ingen aning vad jag vill göra med mitt liv längre :(

 

//Linda

Av linda johansson - 4 maj 2011 04:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 4 maj 2011 03:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards