linndaa89

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av linda johansson - 12 maj 2011 20:46

blir en snabb uppdatering idag. tågen har kommit i tid från mörarp både igår och idag, helt otroligt nog! men helt underbart! :)

bara för att jag var själv idag med att ta in korna så var där en brustig ko som vägra gå in och gjorde ju så klart inte tjuren heller så han var inte specellt glad när man kom för nära. blir fortfarande liv rädd när han kommer gående mot en :/ inte alls kul :( fast att det inte hänt något mer efter olyckan med tjuren så litar jag inte alls på han. jag är inte rädd för han så länge han lyssnar på mig och går sin väg, kan hända tro det eller ej. men så fort han kommer gående mot en, då blir jag rädd och ställer mig någonstans där han inte kommer åt mig.

 

nu blir det snart sängen har världens huvudvärk :(

jobb i helgen :/

men ha det bra!

kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards