linndaa89

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av linda johansson - 20 maj 2011 21:24

då var det fredag igen, men denna helgen är jag ledig :-) jag tycker om mitt arbete och jätte glad att jag har ett jobb. men mina daar i veckan består bara åt att resa till och från jobb och att jobba, största delen, och så jobbar man varannan helg så man har inte så mycket tid över att kunna göra annat tyvärr. så en helg som denna ser man alltid väldigt mycket fram emot :-)

 

har inget planerat ännu mer än att ge sig ut i stan och leta efter klänning. inget man ser fram emot så mycket. kan verkligen inte fatta att det ska vara så sjukt svårt att hitta en klänning att kunna ha på ett bröllop och kunna använda fler gånger. men så är det nu, och det här är det absolut sista stället jag kollar på nu har jag sagt!

har varit på väla, familia, helsingborg, burlöv, lund och nu imorgon blir det malmö sist ut! och ska man räkna nätet också så har jag suttit där i ett antal timmar och letat också.

 

så nu hoppas jag verkligen att jag hittar något imorgon.

 

ha det bra

kram linda

Ovido - Quiz & Flashcards