linndaa89

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av linda johansson - 23 maj 2011 08:00

är så trött på detta nu! förstår mig inte på varken mig själv eller min sömn nu längre! från måndag - fredag förra veckan sov jag hos Anders <3 vi brukar gå och lägga oss mellan halv 11 och halv 12 där imellan.. sen ringer hanns kl vid halv 8 för han ska åka och jobba och då måste jag ju också upp. det är ändå ca 9 timmar man sover då för jag sover i stort sätt hela natten, vaknar kanske men somnar om typ direkt igen. men ändå så är jag så trött när vi ska gå upp och hela dagen!!

nu i helgen sov jag själv hemma och jag sov mindre än 9 timmar och är inte alls lika trött! ska jag kanske sova mindre? men jag vaknar ju inte innan anders alarm ringer och varför ställa ett alarm till för?? det känner jag ju inte för haha!! :P

 

nu är jag hemma. har ringt och grattulerat min pappa på fördelsedagen :P och så sitter jag och funderar på hur lång kö det är i svågertorp haha!! Mediamarkt öppna där kl 8 idag :P

 

ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards