linndaa89

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av linda johansson - 14 maj 2011 11:08

ja det var tänkt att jag skulle sova några timmar nu mellan mina pass på jobb men det sket sig :P kunde inte somna, sen ringde min mobil då var där 1 som ville kolla på min kamera som jag lagt ut på blocket. inga problem tänkte jag haha!! ;-) och sen var jag så pigg så tänkte att jag kommer aldrig kunna somna så gick upp ;-) ska ut och gå en runda sen efter jag skrivit här tänkte jag ;-)

ikväll ska vi ut och äta på resturang :-) pappa fråga om jag ville med och klart vill jag det ;-) vi ska äta på tegel i rydebäck :-) jätte snälla och jätte go mat har dom där :-D så kommer bli skit bra haha!! ;-)

bilen går det frammåt också med :-) pappa och ingmar hitta en huv igår som vi nu bara ska lacka och sätta på sedan.

sen har jag hittat ett ställe i helsingborg som har olika stylade stötfångare som vi ska försöka åka dit på tisdag och kolla och se vad dom har för något.

 

nu ska jag ut och gå lite ;-)

ha det bra :-) kram Linda

 

Ovido - Quiz & Flashcards