linndaa89

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av linda johansson - 22 maj 2011 19:49

igår börja dagen med att gå en lång runda med min älskade hund Jatza :) lite mer än 1 timme var vi ute :) gick runt pildammarna och tillbaka igen. skönt var det :)

sen var det frukust :) och efter det var det dax att göra vid sig för att ge sig ut i stan och leta klänning till fridas och anders bröllop.

och tro det eller ej men nu har jag bestämmt mig för vilken jag ska ha ;-) äntligen!! haha!! :P

bild kommer i slutet ;-)

 

sen efter det så åkte jag till Dénice :-) dom skulle till folkets park och jag fråga om jag fick följa med, och det fick jag :-) tack tack gomman! <3

där träffa vi även pernilla med hennes familj. vi åt och barnen åkte karuseller, även dom vuxna lite med ;-) hehe :P anki kom senare också och var roligt det med :)

vi lekte lite på lekplatsen med barnen innan vi åkte hem igen. barnen hade jätte kul och det hade vi vuxna också! :-)

sen förljde jag med dom hem :-) Dénice och jag åkte och köpte mat, hyrde film och köpte godis :P så bada larsson barnen ;-)

en underbar eftermiddag!! tack tack :-) <3<3

 

idag börja dagen med att jag börja städa haha!! var tvungen att göra det :P sen var det frukust :-) efter det duschade jag, ville åka ut till hamnen och ta lite kort :) när jag väl var klar, hade tagit på mig jacka och skor också, och tog hissen ner då vräkte det ner!! a lägg av tänkte jag!!! gick upp igen och satte mig vid datan 1 timme. det blev sol igen och jag börja fundera på om jag skulle åka igen.

jag gjorde det och det är jag jätte glad för! :-) jätte skönt var det och roligt :-)

blev en del kort och jag tycker verkligen om min nya lins till kameran :)

 

sen när jag kom hem börja nästan direkt med maten. och självklart börja det åska också!!! hatar verkligen åska!! blixt och dunder var det minsta man kunde säga!

okej har man någon som håller om en så är det nog skillnad :P men nu hade jag inte det :/ hoppas på att få träffa min anders idag :)

 

ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards