linndaa89

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av linda johansson - 25 maj 2011 21:03

blev inget inlägg igår kväll för var så j*vla arg och ledsen på en och samma gång.

för ett tag sedan så bakade ju någon på min bil ju, och det blev en massa problem med försäkringsbolaget och en massa annat. nu har vi kommit en bit framåt åtminstone. jag har fått pengar för att fixa bilen själv och fixat det mesta nu för att laga den så den blir klar. då bara för det så hände något nytt med bilen bara för det! min bak ruta hade spruckit i miljoner blitar!!!!

ingen aning hur det gått till men något har ju hänt och det var under tiden jag jobba. så idag har pappa och jag varit iväg för att fixa det och fick en tid i nästa vecka till att fixa det. tack vara sol skyddet så satt allt glas kvar och det är jag jätte glad för!! men dyrt kommer det bli! :/ så imorgon blir det till att ringa till försäkringsbolaget igen och prata med dom så får jag se hur mycket det kommer gå på. har jag tur så blir det det lägsta priset men ska nog inte hoppas för mycket är jag rädd för, vet ju hur dom är och hur det gått dom andra gångerna vi haft problem....

 

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards