linndaa89

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av linda johansson - 17 maj 2011 21:54

nu efter semestern har det varit massor. har hänt väldigt mycket bl.a om bilen då ju. så tyvärr har det inte blevit någon simmning alls :/ inte alls bra :(

nu den senaste veckan har jag märkt av mer och mer i nacken och huvudverk har jag haft varje dag mer eller mindre :/

jag har gjort mina övningar och är ute och gå så helt stilla har det inte varit. men tror delvis att det är för att jag inte simmat som jag märker av detta. ska sätta igång med detta nu snarast möjligt och se hur det blir då. annars så kommer jag ihåg att min sjukgymnast sa till mig att man kunde ta vittaminer eller något annat eftersom jag inte tar iprem eller alvedon eftersom det inte hjälper så ser ingen mening med det...

 

idag har det hänt det ena efter det andra.

jag bestämmde mig för att åka till Lund och hitta den butiken som fridas kollega tipsat om.

skulle ta ett tåg kl 10.08 det skulle gå direkt till lund. ja eller hur! dom höll på med ledningar mellan malmö och lund så den gick till kävlinge ist!

jaha tänkte jag! när går nästa tåg?? 

det gick 1 kvart senare så tänkte, ja jag prövar, bör hinna med mitt andra tåg till hbg sen för att hinnan med min buss till mörarp.

mm eller hur! när vu skulle vara framme i Lund (tar ca 15 minuter från malmö) så hade vi kört i 2 minuter och hade fått röd signal och inte fått köra!! då sa jag till mig själv att jag skiter i Lund och åker in till hbg direkt och går där ist.

jag hitta en jätte fin klänning faktist till bröllopet ;-) men köpte den inte ännu för den jag pröva var för liten och jag hann inte pröva en större. men

imorgon ska jag till väla och dom har den butiken där också så hoppas på att den finns där också :-)

 

en sak till som jag måste skriva ;P det var uppehåll när jag gick till jobb men 2 minuter senare när jag kommit fram och vi skulle hämta korna börja det regna haha! perfekt! korna gick in direkt! haha!! XD tog inte ens 10 minuter att få in dom haha!! :P

 

nä nu orkar jag inte mer :P

ha det bra :)

kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards