linndaa89

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av linda johansson - 7 maj 2011 21:59

i morse viste jag inte alls vad jag skulle göra. var så arg och irriterad att jag inte viste vad jag skulle göra. men det blev till att åka in till helsingborg lite. åkte till jobb för hade glömt en sak där som jag verkligen behövde, så passa på att åka till audio video för att prata med dom om opptiken jag är intresserad av.

sen åkte jag till maxi och netto och handla lite. var ändå skönt att komma ut fast det finns roligare saker att göra. har gått en lång runda med min älskade hund :-) <3 jätte skönt! träffar henne ju inte så mycket så var roligt :-)

sen har jag plockat undan här hemma lite.

vi har ätit en jätte god middag :-) skinka som vi gjorde i ugen blev jätte mör och fin :-) kokade potatis som vi gjorde till mos ;-) och lite grönsaker till :-)

sen har jag gjort äpplepaj :-) blev så sugen på det haha!! ;-) och vaniljsås till så klart hehe ;-)

 

får se vad som händer imorgon. vill egentligen göra något jag inte brukar göra eftersom jag jobbar och reser mest...

men det är sådant som märks ;-)

 

ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards