linndaa89

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av linda johansson - 29 maj 2011 11:14

ja denna helgen jobbar jag ju ;-) men inte bara haha!! Frida fick sig en liten överraskning igår haha!! direkt efter jobb åkte jag till Eslöv där Frida och anders bor. pappa kom också dit för vi hade lurat frida att vi skulle iväg och fira pappa eftersom han fylde år nu i veckan :P

men några minuter efter pappa gått upp så gick jag och en massa andra, några från dalsland men även några här ifrån, upp till dom också :P och det var då frida förstod vad det var som hände haha!!

skit skoj hade vi verkligen!!! ;-) haha!! frida fick bl.a gå i stan och fårsöka sälja hö, gräs och frön haha!! :P men lite snälla var vi med :P hon fick massage i 1 timme också och det gnällde hon inte över haha!! :P

vi åt middag på brooklin :-) gillas verkligen!! ;-) helt underbar mat har dom verkligen! jätte snäll och roliga också så där gnäller man verkligen inte haha!! ;-)

men trött var jag på kvällen. hade ju varit uppe sedan halv 4 på morgonen och kom hem vid halv 11 typ. men i morse var det bara till att stiga upp då igen, jag skulle ju jobba idag igen på morgonen :/ och seg var jag verkligen när kl ringde :/ och det var jag på jobb med :/ men det gick bra ändå och det är skönt :)

jätte trött var jag efter passet och ville verkligen sova! men solen var ju framme och det var så skönt väder! så hur trött jag än var så ville jag ut och gå :)

och så blev det! ;)

sms:a karin och fråga om hon ville med och det ville hon :) alltid lika roligt :)

nu ser jag på film på tv :) och sen blir det mat och jobb igen...

 

Ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards