linndaa89

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av linda johansson - 10 maj 2011 08:41

nu ska jag ha svar!

jag ska veta vad det är som gör att tågen är så j**** försenade och vad dom gör för att ändra på det så dom går som dom ska!!!

mitt tåg skulle gå 18.49 från mörarp igår och det blev bara mer och mer försenat! när det var 35 minuter försenat och dom sa att det blev försenat till 45 minuter ringde jag pappa och fråga om han inte kunde komma och köra mig till helsingborg!

det ska gå 2 tåg i timmen till helsingborg och båda två blev bara mer och mer försenade!

pappa var så snäll så han kom och hämta mig så jag skulle hinna med ett tåg i helsingborg som gick 20.12

 

SKA DET GÅ TILL SÅ HÄR????!!!!!

NÄ DET SKA DET VERKLIGEN INTE!!

 

i fredags ringde jag till högsta chefen till skånetrafiken 5 gånger. jag lämna 5 meddelanden med mitt namn och nummer så han kunde ringa tillbaka för han sa det i ett meddelande.

ringde han tillbaka???!!!!

NÄ!!!!!

TRO MIG!!! JAG SKA FÅ TAG PÅ HAN IDAG OCH FÅ SVAR PÅ MIN FRÅGOR!!! 2 GÅNGER HAR JAG REDAN RINGT! OCH FLER BLIR DET GARANTERAT!!

 

JAG FATTAR INTE VAD DOM SYSSLAR MED!!

lite över 21.00 var jag hemma igår och senare hade det blivit om pappa inte hjälpt mig och anders hade kommit och hämtat mig i hyllie, det är jag helt övertygad om!!

 

tack så mycket till er!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards