linndaa89

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av linda johansson - 3 februari 2011 21:59

det gick rätt så bra på jobb, lite problem men brukar det ju tyvärr vara oftast :/ tågen gick bra till jobb men värre på väg hem tyvärr :/ kom hem typ 35 minuter senare än vanligt :/ men inte jätte sent ändå så...

funderat också idag på vad jag ska hitta på på lördag :P jag gillar ju att tänka framåt haha :P vill gärna åka till kullaberg och gå och ta kort, men till det vill jag ju ha fint väder, eller åtminstone uppehåll och det vet jag inte ännu om det kommer bli :/ vill gärna gå på bio och äta pizza haha :P men vet inte vem som skulle vilja gå med mig eller äta så blir det säker inte. annars hade jag tänkt åka och gå någonstans i olika butiker, kolla runt lite, leta efter en klänning till fridas och anders bröllop.

antagligen kommer det bli att jag bestämmer mig på lördag haha!! ;)

imorgon blir det bilen till jobb :) vet ännu inte vad jag ska göra innan, det märks ;)

 

Ha det bra!

Kram

Av linda johansson - 3 februari 2011 10:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 3 februari 2011 09:08

om 1 vecka ska jag äntligen till frisören igen =)) det är säkert snart ett halv år sedan :/ och det märks verkligen på håret :/ jag vet hur jag ska färga det men inte hur jag ska klippa det :/ imorgon får jag ju min lön =)) den är efterlänktad haha ;) får se om jag köper en bok med frisyrer, vill ju inte ha det för kort men vill gärna ha något lite annerlunda, vill ha förändring på det haha!! ;) får se hur jag gör ;)

 

nu ska jag byta om och gå en runda :)

Ha det bra :)
Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards