linndaa89

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av linda johansson - 22 februari 2011 22:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 22 februari 2011 21:42

ja, igår kväll gick jag in och kolla öppetider, tåg tider och så vidare ;) till att åka och simma :) det slutade med att jag gick upp 05.55 och var vid simhallen 06.40 ;)

det visar sig att om tisdagar och torsdagar så öppnar dom 06.15 på morgonen och så får man simma/ träna vad man nu gör till 08.30 och kl 09.00 ska man vara ute där ifrån. sen öppnar dom kl 10.00 igen. så jag hade tänkt att dom 2 dagarna går jag upp tidigt och tar bilen dit och åker hem igen, ist för att åka dit och åka till jobbet direkt efteråt. sen om fredagarna så har simhallen stängt och gymmet öppet mellan 14.00 till 17.00 tror jag så då kan jag ju inte åka dit eftersom jag jobbar då, så jag hade tänkt att jag tar bilen dit antingen måndag eller onsdag och kör till jobbet då ist sen får jag se om jag tar bilen på fredagen eller tåg :)

 

det var verkligen jätte jobbigt dom 3, 4 första längderna :/ har ju inte simmat på evigheter och det gjorde verkligen jätte ont i nacke och rygg :/

men jag vila typ 30-40 sekunder efter varje längd och tog tid på mig. 14 längder gjorde jag på 40 minuter och kännder mig nöjd ändå. ja jag vill gå ner i vikt, men att bli bra i nacke och rygg är mycket, mýcket viktigare för mig!

ska dit imorgon igen :) tar även bilen till jobbet också :)

 

nu har jag fått nya arbetsdagar och tider.

jobbar fortfarande som vanligt måndag till fredag. det som blivit ändrat är helgerna. jag kommer jobba varannan helg men både lördag och söndag, morgon och kväll.

ja jag är glad att jag får jobba mer eftersom jag fortfarande jobbar halvtid i veckan. men hade gärna sett att få jobba varje lördag, eller söndag så man var ledig 1 dag i veckan åtminstone. den andra tjejen bryr sig inte hon har ju bara 20 minuter max till jobb. jag har 1 timme med bil och 2 timmar med buss och tåg och det är bara enkel resa. jaja, får försöka... håller på att leta lägenhet också, ska bli medlem i några sidor här på nätet och hoppas det ger resultat :)

 

nu blev det mycket idag haha ;)

ha det så bra :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards