linndaa89

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av linda johansson - 24 februari 2011 10:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 24 februari 2011 10:22

idag har jag varit och simmat igen :) jätte trött var jag i morse när klockan ringde haha :P min iväg kom jag ;) :) kändes lite kallare i vattnet idag än i tisdags men man får simma sig varm ;)

gick mycket bättre idag märkte jag tidigt :) behövde inte vila lika mycket mellan runderna. simma lika mycket idag men gick 10 minuter snabbare idag :D fundera på att simma mer men eftersom jag hade så ont igår i ryggen efter simmningen i tisdags så hoppa jag det.

 

vägde och mätte mig i morse också innan jag åkte och såg att jag gått ner 1 kg och blivit 2 cm smalare i magen :D underbart!! haha!!

 

får se om jag hinner gå en runda innan jag åker till jobb. ska packa mina saker ta undan sängkläderna för det ska tvättas idag ;)

 

hoppas ni får en bra dag :)

Kramar Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards