linndaa89

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av linda johansson - 11 februari 2011 22:01

ja morgonen börja ju skit! kan ni läsa i mitt förra inlägg som jag gjorde i morse om ni vill. och oftast brukar dagen fortsätta så tyvärr om den börjar så :( det gjorde det för mig idag :(

jag körde till jobb och det är i fo sig skönt, men snö har det ju kommit idag!! :( det börja snöa när jag körde till jobb och fortsatte hela kvällen :( trodde verkligen att det skulle sluta komma nu, ska sluta tro det nu! kallt som fasiken i gropen! så kallt brukar det inte vara :S mina fingrar var genom frusna nästan fast jag jobbade på :S korna var inte alls på bra humör heller och jag klandrar dom inte, dom får ju också ha en sådan dag precis som vi, men roligt var det inte :( så mycket som dom sparkats idag!! :( jätte jobbigt! nä en av dom jobbigaste dagarna på jobb :(

jätte skönt att vara ledig imorgon!!

vet inte vad som kommer hända, beror på vädret med. handla lite åtminstone ;) blir tacos på kvällen ;)

 

ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 11 februari 2011 09:29

i morse gick jag upp kl 8 för att ringa till en vårdcentral för att fixa ett intyg om mina skador till mitt försäkringsbolag och få remiss till simhall och gym så jag kan börja träna mer så jag kan bli av med mina smärtor. det var inte alls så lätt som jag trodde att det skulle bli.

jag satt i kö i 30 minuter och när jag väl kom fram förklarade jag allt och då sa dom att jag var tvungen att ringa till min vårdcentral för dom inte hade några uppgifter på mig efter min senaste olycka. men det har ingen sa jag. nä men dom kunde inte hjälpa mig ändå! då berätta jag om remissen men nä inget där heller! så jag fick ringa till svalöv där jag är skriven, där var dom lite mer hjälpsamma åtminstone men lätt blev det ändå inte. något intyg kunde dom inte fixa eftersom det var så länge sedan min olycka så det kunde bara min sjukgymnast fixa eftersom jag gick till henne direkt efter min senaste olycka, så det sket sig!

men jag fick en tid till att få en remiss, men som dom antagligen inte kunde fixa sa dom! 10 mars!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är för helvete 1 månad tills dess!!!!!!!! och så kan dom kanske inte ens fixa det!!!!!!!

 

jävla skit morgon!!!

Ovido - Quiz & Flashcards