linndaa89

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av linda johansson - 14 februari 2011 21:24

i morse ringde jag till länsförsäkringar igen för att berätta om vad som hänt förra veckan med mitt intyg och remiss.

då fick jag reda på en massa nya saker igen!!!

fattar inte varför dom säger rätt från början och inte berättar en massa olika saker hela tiden!!! är så jävla trött på detta nu!!!

jag behöver inte något intyg, inte än, det är inte försen 1 år efter min senaste olycka, och det behöver inte jag ta fram, det fixar dom på länsförsäkringar!! och remiss till simhall och gym det behöver ingen läkare fixa det kunde min sjukgymnast göra!! jag fråga om och om och om igen, måste en läkare fixa det? kan inte min sjukgymnast göra det??? ja en läkare måste fixa det. först sa dom att hon kunde det, sen kunde hon inte det, nu kan hon göra det igen!!! är så jävla trött på detta nu!!!! ska ta och ringa henne imorgon och se till och fixa detta nu!!

 

har varit hos frisören idag :) blev jätte nöjd :) tar lite tid innan man vänjer sig bara haha :P bild kommer senare :)

på jobb gick det bra :)

det som också varit tråkigt idag är ju att det blåser så fuktansvärt mycket :( jätte kallt!! :/

men hoppas det är bättre imorgon.

 

Ha det bra :)

Kram Linda

Av linda johansson - 14 februari 2011 09:05

då är det alla hjärtansdag idag. jag hoppas alla får en bra dag.

för min del kommer det inte hända något specellt, inte vad jag vet ännu åtminstone. skulle i så fall vara att jag ska till frisören haha :P det är jag jätte glad för :)) jag kommer inte ihåg när jag gick senast men många månader och det syns på mitt hår haha!! sen ska jag ju jobba och det är jag ju också glad för :) är så glad jag har mitt jobb trivs så bra där :)

 

hoppas alla får en jätte bra dag :)

kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards