linndaa89

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av linda johansson - 16 februari 2011 21:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 16 februari 2011 09:52

blir så jävla trött på det här nu med mina skador från mina bilolyckor!!!! jag bara ringer och ringer och försöker fixa så jag kan komma igång med simning och gym. men det blir bara skit med det!! det jag försöker fixa är att få en remiss så jag kan få ersättning för det också, behöver man inte betala för det så är man ju glad om man slipper. men det går bara åt helvete och skiter snart i detta och står för alla kostnader själv!!!

jag vill komma igång med min träning, mer än vad jag gör redan, så jag kan bli bra! är så trött på den här smärtan i rygg och nacke och vill känna att jag går frammåt! står bara still nu! jag gör övningar varje dag som min sjukgymnast sagt till mig att göra men det räcker inte längre. för att komma längre fram måste jag göra mer, jobba mer och anstränga mig mer. jag kommer ingenstans genom att ringa och ringa och försöka fixa med ersättning så skiter i detta nu!!!

jag sover dålig om nätterna och tror att kommer jag igång med träningen så blir det bättre och visar jag framsteg och går frammåt så är det helt klart värt det. men man måste ju försöka och det har jag gjort i snart 1 månad om inte mer och jag orkar inte det längre, då får man göra så här.


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards