linndaa89

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av linda johansson - 12 februari 2011 23:14

när jag vakna i morse så såg jag solen stråla fast vi hade persiener för fönstrena och gardiner. underbart tänkte jag haha    jag har väldigt, väldigt länge velat åka till kullaberg och gå där och ta kort, men inte varit väder till det när jag varit ledig    så idag såg jag min chans och tog den haha   

blev bara jag, mamma och per åkte till skogen för mamma trodde det skulle blåsa mycket där, men gjorde inte så mycket, hade kul ändå   

klok som jag är haha    så kolla jag inte på kartan hur det såg ut där innan jag börja gå, men efter ett tag så märkte jag att jag följde röd markering och tänkte att det är en runda så kommer väll runt förr eller senare.

och jag gick, och jag gick, och jag gick och börja fundera på hur lång den här rundan egentligen är. för såg att jag kom närmare och närmare byn hela tiden. till sist kom jag till en väg och börja fundera på om jag skulle börja gå på den ist eller fortsätta förlja den röda markeringen. dom hade stålpar där det stod hur många km man gått och då hade jag gått över 11 km. efter mycket om och men valde jag att gå på vägen ist och se vart jag hamna. till sist kom jag till min bil haha    efter att ha varit ute i 2,5 - 3 timmar typ   var tvungen att gå och kolla på kartan vart jag hade hamnat om jag följt den röda markeringen, och det var tur jag inte fortsatte. DEN GICK INTE RUNT!!! DEN GICK NER TILL BYN OCH LÅNGT ÅT SKOGEN HAHAHAHAH!!!!     

där hade jag kunnat gå fortfarande haha!!

men underbart var det! :) solen värmde jätte skönt, blåste inte farligt, fick ta en massa kort :) och så fick jag funderat en hel del :)

 

efter jag varit där åkte jag till center syd ;) gick lite där.

träffa johanna där och snacka lite ;) trevligt, trevligt :)

sen åkte jag till Dénice ett litet tag :) snacka lite, anki, anders och en kompis till Dénice var också där. dom tvätta så hjälpte till lite där :P

sen åkte jag till netto och handla lite :P

åkte hem och börja laga mat, blev riktigt nöjd faktist ;) och så har vi kollat på film :)

 

nu ska jag snart gå och lägga mig.

åka till pappa innan jobb imorgon, får se vad som händer där.

 

ha det bra!

Kram Linda!

 

bilderna från idag kommer en annan dag orkar inte med det nu ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards