linndaa89

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av linda johansson - 21 februari 2011 08:59

igår på jobb gick det bra ändå. lite problem med tjuren så min chef fick komma och hjälpa mig. vi snacka massor om en del saker men håller det för mig själv så länge...

efter jobbet åkte jag till Dénice :) alltid lika kul :) jag ringde mamma när jag kom fram där, tog hissen upp och då blev jag verkligen jätte glad!! :) Emilia börja gå :D sa till mamma, mamma hon går! Emila går! haha! och så trilla hon, då la mamma och jag på. då hjälpte Dénice henne upp och så gick hon hela vägen till mig :D man blev så glad, och Emilia skratta och hon var så jävla söt!!! :)

jag vill också ha barn haha! men dröjjer nog...

vi snacka och barnen var uppe lite med. sen när vi laggt dom så satt vi och snacka allt mellan himmel och jord :)

sen när jag skulle hem så följde D´enice mig till bilen så fick deras vovve komma ut med :)

då hände nästa roliga sak :)) vi mötte Nettan och 2 till :) och det var så underbart kul!! :)) har inte träffat nettan på månder, vi har snackat lite på facebook men inte alls samma sak som att träffas ju så det var jätte kul! =)

hoppas vi ses snart igen gomman :) <3

 

idag var det egentligen dax för mig att börja simma, men kom hem så sent igår så orka inte ta fram alla saker och kolla alla tider så gör det idag ist och börjar imorgon ist ;)

 

ni får ha det underbart allihopa! :)

Kramar Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards