linndaa89

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av linda johansson - 23 februari 2011 22:01

jag skriver mycket om min rygg och även min nacke för er som inte följt min blogg så länge kommer det lite info nu.

den 23 december 2009 var jag med i en bilolycka och fick en whiplash skada i nacken och en närvskada i ryggraden.

ryggen då kände jag inte av så mycket och huvudvärk hade jag ytterst sällan så det var jätte skönt!

nacken där i mot var det värre med och det var den jag jobbade med mest för att bli bättre i.

 

sen den 18 augusti förra året var jag med i en bilolycka till.

jag hade ännu inte blivit bra efter min första olycka och efter denna olycka blev jag värre än någonsin.

nacken fick en kraftig smäll och ryggen med. så då var det bara till att börja om från början med att bli bra.

efter denna olyckan blev allt värre.

nacken har jag jätte ont i, men det hade jag innan med så det var jag van vid, men nu har jag jätte ont i ryggen med och huvudvärk fick jag nu också.

 

sen förra veckan i torsdags blev jag attakerad av en tjur och fick 2 stora smällar i ryggen vilket förvärrade min skada i ryggen en hel del.

 

nu idag har jag börjat med simmning och tränar som vanligt.

nacken är det okej med. jag har ont, men inte mer än vad jag klarar av. ryggen är det mycket värre med och håller på att jobba med den så jag blir bättre.

huvudvärk är det inte farligt med och det är jätte skönt! :)

 

det är tuft men jag har vänner och familj som hjälper mig :) <3

 

Ha det bra!

Kram Linda

Av linda johansson - 23 februari 2011 08:48

känns rätt bra i ryggen idag efter igår :( så hoppar simhallen idag. det är inte värt att anstränga sig för mycket så det blir värre så man tröttnar på att träna osv. går en runda idag ist :) men hade varit roligare om det inte hade snöat så sjukt mycket!!! det får vara nog med detta nu!! vi vill inte ha mer snö!!! vi vill ha vår!!!

är så trött på detta nu!!!

 

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards