linndaa89

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av linda johansson - 9 februari 2011 09:34

nu är jag bra igen    är så himmla skönt att det inte blev längre :) har ringt min chef och säger att jag kommer idag igen och jag var så välkommen haha :) har pratat med vårdcentralen med och dom säger att det inte ska vara några problem om att börja jobba idag igen :)

min chef skoja med mig om en massa saker och påpekade att det är ju nästan 1 vecka sedan jag åkte tåg, och det är ju faktist sant :) har jag inte tänkt på haha :P i torsdags var det, så skönt! haha! :)

vägde mig igår också och märkte att jag har faktist gått ner 2 kg nu dom här dagarna jag varit sjuk, alltid possitivt, men är helre frisk och går ner i vikt ändå haha :P

ringde Annika igår igen och bytte min klipp tid till måndag så jag slapp vänta så länge haha :P är så sjukt trött på detta nu och jag vet hur jag ska både färga och klippa det nu ;)

 

ha det bra!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards