linndaa89

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av linda johansson - 10 februari 2011 21:40

det har gått bra att jobba nu efter jag varit sjuk så det känns väldigt bra :) vi pratar mer och mer om semestern och det är bara roligt :) vi vet ännu inte när eller var, men vi får ta oss och sätta oss och snacka igenom det snart ;)

jag tänker mer och mer på lägenhet och vill verkligen hitta ett eget. min chef säger ju att jag kommer få gå upp i heltid snart, men jag vet inte om jag kommer gå ner i halv tid när vintern kommer igen :( jag vill ju verkligen inte det så får snacka med min chef så jag vet om det.

har börjat kolla mer och mer på lägenheter både i helsingborg och bjuv för det är närmast.

imorgon ska jag upp tidigt och ringa till vårdcentralen för att få ett intyg om mina skador, och höra om en remiss till simhall och gym. nu vill jag verkligen komma igång med min träning så jag inte slipper gå och ha så ont i nacke och rygg så hoppas det löser sig annars får jag ju betala allt själv.

 

ha det bra

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards