linndaa89

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av linda johansson - 18 februari 2011 23:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 18 februari 2011 22:46

ringde till min sjukgymnast i morse, fick inte tag på henne igår, skulle höra om hon viste någon simhall som omfattas av högkostnadsskyddet här runt omkring. jag skulle vara glad om jag hitta en simhall som hade det så i hela sverige.

OKEJ! jag börjar inte ens leta sa jag då!

då får jag stå för kostnaderna själv. det är självklart att det är bättre att få ersättning, men att bli bra och kunna leva livet utan en massa smärta hela dagarna är självklart mycke mycke större! det får kosta vad det kosta vill jag ska bli bra om det är så det sista jag gör!

jag berätta även om min olycka med tjuren igår om hon kunde hjälpa mig något eller ge mig ett tips om vad jag kunde göra. hon sa simmning och det skulle jag ju ändå börja med så det var ju bra :) det skulle helt klart hjälpa sa hon och det känns skönt :)

hon sa även att det bara var till att ringa om det var något och det var jätte skönt att höra :)

 

imorgon får vi gäster på kvällen och jag ska fixa precis allt :)

städa, handla, baka och laga en massa mat :) ska bli jätte kul :)

 

Ha det bra :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards