linndaa89

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av linda johansson - 1 januari 2011 11:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 1 januari 2011 10:55

igår och i natt var jätte rolig!! :)

var hos Dénice och hennes familj :) vi åt fondue :) var första gången för mig och var jätte gott! :) ;) vi spela wii som jag alltid är så bra på haha!! =P  eller inte =P men vi hade roligt så gjorde inget ;)

 

tusen tack för jag fick komma Nicen :)

 

idag börja dagen med att jag vakna vid halv 9. inte vad jag hade tänkt eller väntat mig :/ men men...

kolla ut och det var stålande solsken ute och tänkte då att jag skulle ut och gå :)

var ute i 1 timme och var jätte skönt! :)

 

i eftermiddag ska jag jobba :) tar bilen dit skönast så =P

 

ha det bra! :)

 

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards