linndaa89

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av linda johansson - 22 januari 2011 22:00

idag har det varit en rätt så lugn dag. vi har städat, plockat undan alla jula saker, ja jag vet att det skulle varit gjort för ett tag sedan men har bara inte blevit så haha   

jag har varit och handlat mjölk    varit ute och gått med älsklingen     badat, lagat mat och bakat äpplepaj   

imorgon ska jag till pappa först, vi ska försöka byta glas till min blinkers eftersom någon backat på den så den gått sönder och byta anten för min flög av på motorvägen förra veckan. det har hänt fler konstiga saker så vi tror det är någon gör det med flit. får se om det händer något mer. hoppas jag verkligen inte!

 

//Linda

Av linda johansson - 22 januari 2011 10:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 22 januari 2011 10:00

kom inte på vad jag skulle ha för rubrik haha   så fick bli den   

igår börja dagen med att åka till pappa    gick på crosstrainern i 20 minuter sen blev jag för trött och då var det inte roligt längre så jag gick en runda ist haha    blev inte så lång som jag hade tänkt men blev 1 mil åtminstone    var skönt, förutom ansiktet där blev det kallt, men gick ändå   

efter det var det nästan dax att köra till jobbet   

när jag kom dit träffa jag min chef i kontoret, kl var ca 13.30 då. då fick jag reda på att han hade vaknat vid 03.30 på morgonen och strömmen hade gått. kl lite över 4 brukar dom börja mjölka så han hade ju gått upp och fick hålla på att grejja så dom hade strömm till mjölket, han fick ju stänga av en massa för allt kunde inte gå samtidigt för då la allt av igen.

 

strömmen kom tillbaka vid 12.00 ca så allt var ju i en ända stor röra    så klart eftersom jag hade brottom för skulle på bio på kvällen.

så det var bara till att sätta igång med allt. vi hjälptes åt i början. tvätta gropen, skrapa, vänta på tanken skulle bli klar för min chef hade glömt starta den för tankbilen hade varit där på dagen och hämtat mjölken så klart. sen gick jag och hämta korna, så fixa han det sista   

 

det flöt på jätte bra   

tänkte till på vissa saker som gjorde att jag spara lite tid haha   min chef blev förvånad och lite jag med haha, ibland förvånar jag mig själv haha   

men det gick jätte bra och blev klar väldigt tidigt, så jag hann duscha och göra vid mig i utan stress   

 

sen körde jag till Dénice   vi gick direkt till Pernilla , satt och snacka lite innan vi skulle köra    sen hämtade vi Emma i Värnhem och körde sedan och hämta biljetterna och åt sedan på stippes   

mycket trevligt    sen var det bion det gällde    den var jätte rolig haha    sen körde vi hem, jag körde med en gång.

 

Men en helt underbar och rolig kväll var det verkligen!!!   

Tack tjejer   

 

vad som händer idag har jag ingen aning, tror det inte händer så mycket. städa lite kanske, funderar på att baka    dimman har lättat med så blir nog till att gå en runda med   

 

Ha det underbart!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards