linndaa89

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av linda johansson - 4 januari 2011 21:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 4 januari 2011 12:02

I natt sov jag dåligt :/ så var uppe tidigt och tänkte det är lika bra att åka tidigare idag ifall tågen är försenade... Det var en del förseningar och något var inställt men inte det jag tog så var skönt :) Så är i Helsingborg nu har varit det ett tag... Min nacke är det inte specellt bra med :(Är inte helt bra att jobba där och det jag gör, hinner inte göra allt annat jag egentligen skulle göra. Men trivs så bra där och måste ha ett jobb så är bara till att bita ihop. Om några månader kommer jag börja jobba 8 timmar och kan ta min bil då och så hinner jag träna och motionera mer. Ha det bra! Kram Linda

Av linda johansson - 4 januari 2011 10:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards