linndaa89

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av linda johansson - 15 januari 2011 21:31

det har hänt en hel del sedan jag skrev här sist fast att det bara var några dagar sedan. på jobbet flyter det oftast på bra, men har hänt massor där med ändå ;) skånetrafiken krångla massor i torsdags när jag skulle hem och blev så tokig då, det brast verkligen där! men så är det ibland! får klaga och se vad som händer.

igår tog jag bilen till jobb för är så skönt att komma hem i tid för en gångs skull. åkte till pappa först för att träna och ut och gå, skönt var det :)

idag har jag varit ledig, har inte varit alls så bra som jag hade tänkt mig :/ men så blir det ju ibland... har ju inte varit helt illa men hoppades på bättre ;) men men.... imorgon är det jobb igen :) ska till pappa först och träna och ut och gå :) ska få mat där också :)

 

nu ska jag se på film :)

ha det bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards