linndaa89

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av linda johansson - 17 januari 2011 10:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 17 januari 2011 09:56

igår flöt det på jätte bra på jobb =) tog det hur lugnt som helst och det var jätte skönt! =) när jag kom hem tog jag ett bad =) har så ont i nacke och rygg nu så kände att jag verkligen behövde det =) sen åt jag lite, såg på film lite och sedan tv =)

 

idag har jag inte gjort mycket ännu, har inte varit vaken så länge haha ;) jag har ringt en massa olika samtal och känner mig väldigt nöjd ;) =)

ringde bla till länsförsäkringar om mina skador, och hon jag har var inte nöjd som vanligt, men så fick jag reda på att jag ska få en ny person som ska ta hand om mitt ärende och det blev jag väldigt glad över! hon här har bara varit så sur och otrevlig så hoppas på en bättre person nu =)

 

nu ska jag snart packa mina saker och åka till jobb =)

Hoppas ni får en bra dag alla där ute =)


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards