linndaa89

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av linda johansson - 8 januari 2011 19:48

när jag kom till jobbet i torsdags, (åkte buss och tåg då) så kom min chefs fru ut från huset och sa: Linda du är makalös!!

as garva gjorde jag haha!! det hade kommit en massa snö och dom var tveksama om jag skulle komma. man måste ju försöka sa jag :)

Hans-Åke hade sagt vid middags tid, Linda är makalös, hon kommer nog hon har inte ringt ännu om att hon inte kommer.

haha!! dom är för härliga :)

är så glad att jag fått jobb där :) och kommer verkligen stanna här också :) dom är jätte snälla och roliga :) det är synd att jag måste pendla så mycket men det är det värt :)

jag blev rädd för kor innan och ville inte alls jobba med det och med tanke på mina skador så hade jag sagt nej.

okej det är inte en höjdare alltid men det är inget jobb. man har bra och dåliga dagar och så är det.

så jag trivs jätte bra :))

 

igår tog jag bilen till jobb :) men innan dess åkte jag till Svalöv för att fixa en del saker :) sen åkte jag hem till pappa för att träffa mina älskade djur :) <3 tog lite kort med mina kamera ;) gick en kort runda :) hann tyvärr inte med en längre runda :( det är det värsta med att bo i stan inte alls lika mysigt att gå här :( men men... skönt var det :) solen sken jätte fint! :)

sen körde jag till jobbet :) det flöt på jätte bra :)  bara några små saker men tog inga längre stunder :)

på kvällen hade mamma lagat en jätte god middag!! :))

det blev skinka som legat i lergrytan i många timmar och potatismos :)) jätte gott!! :)) lagar ju tyvärr inte så mycket riktig mat nu längre eftersom vi båda jobbar så mycket och jag kommer hem så sent och det är lite trist :(

idag har jag varit ledig :))

skulle ha jobbat hela helgen men eftersom jag jobba hela förra helgen så sa min chef att han tog idag men jag fick jobba imorgon om jag ville och det sa jag ja till haha ;) behöver jobba och trivs ju så bra där så... :)

så idag har jag varit runt på lite olika ställen :)

media markt, maxi, Ö&B, city gross och net on net :)

jag trodde att det skulle bli ett problem att hitta till net on net från Ö&B men det var inga större problem :) det var mycket värre att hitta tillbaka!! :/ jag tror jag vet var det gick fel och låg i fel fil och kom till något industri område och virrade omkring :/ jag viste inte om jag var i Malmö eller om jag var i Arlöv och sen såg  jag skyltar mot Lomma och skrek innom mig, Är jag i Lomma??!! då ringde jag till mamma och hon hjälpte mig och till sist kom jag hem :)

sen har jag tränat idag :) nacke och rygg :)

badat och ska ligga med värmedyna nu också :)

det här behövde jag verkligen!! :) 

jag vet inte hur länge sedan det knäckte så mycke som det gjort idag :) det låter skrämmande men det hjälper verkligen :)

nä nu ska jag sätta och kolla på fångarna på fortet :)

gör jag redan för visso haha!! ;) men i soffan med värmedyna ;)

Ha det underbart! :)

Kramar Linda

Ovido - Quiz & Flashcards