linndaa89

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av linda johansson - 24 januari 2011 21:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

seg

Av linda johansson - 24 januari 2011 08:50

var hos pappa igår först. vi lyckades byta anten så nu kan jag lyssna på radio igen. lampan hann vi inte få ta den denna veckan ist.

på jobbet gick det bra, inget krångla så, men jag var väldigt seg :/ min chef kom kl 18.00 och fråga vad det var med mig och skratta haha =P jag är lite seg sa jag haha

jag brukar vara klar senast kl 6 som oftast så det var därför han kom och fråga det haha. jag sa att korna hade också varit lite sega, jag fick också vänta rätt länge på vissa också. han var inte sur bara förvånad så var skönt :)

känner mig väldigt seg idag med, fattar inte det! jag sover normalt gör inget som skulle göra mig mer trött, äter som jag ska, jaja, hoppas jag blir mitt pigga och glada jag snart igen haha ;)

 

ha det bra!

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards