linndaa89

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av linda johansson - 5 januari 2011 13:02

Jag älskar verkligen mitt jobb. Trivs så bra där, min chef och hanns fru är jätte snälla, korna är snälla (oftast) :P enkelt det jag gör, inte komplicerat. Men det är verkligen träligt att resa så mycket som jag gör varje dag :/ och min nacke mår inte specellt bra av jobbet :/ hade jag inte trivts så bra som jag verkligen gör och behövt ett jobb hade jag aldrig fortsatt där. Nu är det som det är och jag tänker verkligen inte sluta där! I mars kommer jag börja jobba 8 timmar om dagen minst, och då kan jag köra min bil och kommer förhoppningsvis bli bättre då. Men man är verkligen trött om dagarna fast jag sover mycke om nätterna. Det ärju allt resande som gör det. :/ jag jobbar mellan 4-5 timmar om dagen och reser runt 5 timmar om dagen, reser ju inte hela tiden på förmiddagen får jag åka tidigare än nödvändigt eftersom det är sådant strul med tågen, måste ju vara säker på att jag kommer i tid till jobbet. Nu jobbar jag hela denna veckan också och helgen igen. Hoppas verkligen dom sänker bensinen till helgen så jag kan ta bilen någon dag. Så länge den är så dyr får jag stå ut med tåg och buss :/Ha det bra!Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards