linndaa89

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av linda johansson - 10 januari 2011 08:37

igår var det mest en skit dag tyckte jag :/ kände inte alls för att jobba, seg, trött ville bara allmänt ta det lugnt kände jag :/ men eftersom jag hade sagt att jag kunde jobba så fick jag ju åka... jag tog tåget och bussen vilket jag ångra väldigt fort på kvällen :/ (förklarar sen) men när jag kom till jobbet så blev jag genast piggare för min chef kom med en glad nyhet :) han ska göra sig av med ena tjuren för han känner att det går inte riktigt att lita på han, jag har aldrig riktigt tyckt om han för han inte lyssnat på mig så känns skönt faktist :)

men annars under mjölkningen gick det hyfsat bra...

det var sen det börja gå snätt :/

jag hann inte med det tidiga tåget från mörarp, och när jag kom till helsingborg gick precis ett tåg till malmö så fick vänta 35 minuter på nästa, hungrig var jag verkligen men hade glömt pengar hemma så kunde inte handla något :/ sen när jag kom till malmö missade jag min buss för vi stod för länge i lund så fick vänta 20 minuter på nästa :/ och när den väl kom var det förar byte och då skulle dom snacka lite också så vi körde 4 minuter senare än vad vi skulle och det värsta av allt så struntade han i att bromsa in och stanna när lamperna ändra till gult så vi körde mot rött ett antal gånger!!!

stå inte och snacka med din kolega och kör mot rött för att tjäna in lite tid och riskera våra liv på bussen!!!!

 

hoppas på en mycket bättre dag idag!!

Ovido - Quiz & Flashcards