linndaa89

Alla inlägg den 2 januari 2011

:(

Av linda johansson - 2 januari 2011 09:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 2 januari 2011 09:27

igår gick det bra på jobbet. ena tjuren var knäpp fatta inte vad det var med han så tog lite tid där men gick bra till sist ;)

efteråt körde jag hem till pappa för han skulle kolla på min lampa på bilen för någon backat på den så den gått sönder så klart!

fick mat där också och körde hem sedan.

när jag kom hem gick jag och la mig med en gång för var så trött och hade rätt ont i nacke och rygg :/

sovit i 11,5 timme i natt!!! haha!! =P

underbart! ;)

behövdes ;) idag ska jag jobba igen men får ta buss och tåg idag :/ det är smidigt och bra när det fungerar men är väldigt låntråkigt :/

men men så är det...


nu blir det frukust ;)


Ha det bra! :)

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards