linndaa89

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av linda johansson - 27 januari 2011 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av linda johansson - 27 januari 2011 21:43

jag fattar inte hur tågen kan vara så försenade som dom är. det gick jätte bra en tid, en rätt så lång tid med. men så kom det lite snö för några dagar sedan och då sprack det igen! men så lite som det kom då undrar jag om det verkligen är bara det beror på, det kan det inte tycker man ju. men vad är felet då??? något måste det ju vara eftersom det inte så små förseningar.

imorgon är det fredag. jag fick tillbaka pengar från preem för bensinen jag tanka men som jag aldrig fick, så jag kan tanka min bil igen och köra till jobb imorgon och å lördag :)

sen får jag lön nästa vecka :)

 

ha det bra

//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards