linndaa89

Alla inlägg den 28 januari 2011

:/

Av linda johansson - 28 januari 2011 08:16

har haft jätte svårt att somna hela veckan :/ jätte jobbigt, det är tur att man inte behöver gå upp så tidigt i med att jag bara jobbar halv tid men ändå, det är så drygt att ligga vrida och vända sig och inte kan somna :/

ja jag har mycket i huvudet nu, det är därför där är en hel del låsta inlägg också som ni kanske märkt, och så ligger man och tänker på det och det gör ju inte saken bättre.

men nu i natt har varit värst hittills, tog mig evigheter (kändes det som) att somna :/ vet inte vad kl blev när jag somna :/ och så vakna jag kvart över 6!!! så tidigt vaknar jag aldrig annars...

ska bli skönt att ta bilen idag. ska köra snart till pappa, ska ut och gå en lång runda idag så får jag se om jag kommer träna eller inte..

 

Ha det bra

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards