linndaa89

Alla inlägg under februari 2011

Av linda johansson - 1 februari 2011 22:20

idag har jag hunnit med en hel del ändå :) innan jag åkte till jobb gick jag en runda i 1 timme :), diska, träna, sitta vid datan lite haha =P, ringa till länsförsäkringar om mina skador och packa alla mina saker till jobb :)

tog 1 timme senare tåg än vad jag brukar för dom flesta var i tid idag så hoppades på att mitt var det också ;) (det var bara 4 minuter försenat =P)

 

på jobbet gick det bra fram tills en ko halka och råka trampa mig på min fot :/ inte jätte mycket och har ju stålhetta också så blev inte jätte illa, har lite ont men tror det går över tills imorgon ;) hoppas på det :)

 

tågen gick jätte bra hem =)

helt otroligt att det gått så bra med dom idag haha!! ;) har det aldrig gjort förr ;) jag slapp åka 1 timme tidigare för att vara säker på att komma i tid till jobb, och kom i tid och hem gick det jätte bra!! =)

jätte skönt! =)

 

när jag kom hem laga jag lite mat, kollat på tv och suttit här ;)

 

men saknar verkligen sommaren nu!!!!

vill ha sol och värme!

inte regn och kyla :/

 

men ha det bra :)
Kram Linda

Av linda johansson - 1 februari 2011 09:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards